alltid din, alltid min.

vet inte riktigt vad jag ska börja, sluta eller skriva, efter samtliga drinkar, groggar, vin flaskor, ölflak, systembolag osv osv osv. min hjärna är som mos. man skulle kunna göra en liknelse med Birgittas manglade fingrar, eller rotmos med falukorv. soppa helt enkelt. mår som en mosad fluga mellan en nystekt pannkaka och en handflata, eller kanske snarare en nyskiten toalett. men i alla fall, detta! eller jag menade idag, Torsdagen den 14 Juli, är det Exakt 2,5 år sedan jag och min kire-erik blev tillsammans. och inte nog med det, den 14:e januari 2009 var nämligen en torsdag det med.
Visst är vi fina tillsammans. liksom ada och beda. Eller eva och adam i de där film-serierna man kollade på när man va 12. Eller ja, typ... viktoria och daniel. kort sagt: ett mycket förträffligt par. föddes till världen för att möta varandra, och stupa tillsammans i jordens ända.
He' på re'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0