död.

jo, jag tyckte det var väääldigt konstogt att jag var "bakis" klockan 22:00 på kvällen, så inte helt oväntat satte kräkningarna igång. Magsjuka!!! fiiiiiiiiiiiiiiiina fisken lixxom - eller inte. har haft rykande feber och spytt som en gris sen jag va uppe vid fem, då jag egentligen skulle jobba. matilda var snäll nog att hoppa in, för jag hade förmodligen svimmat redan på bussen. Känner mig dock Lite bärre nu, eller jag kan sitta upp i alla fall, för jag tog en alvedon för två timmar sedan. huvudvärken har ju en tendens att bli ännu värre när man bara ligger ner. erik är snäll som pysslar om mig lite granna nu när han kom hem från jobbet. Men imorgon åker han till trollhättan så då är jag själv igen. låter säkert skit töntigt, vilket erik påpekar hela tiden, men när jag är sjuk.... lite mer sjuk är bara snuva då va, då får jag dödsångest och vågar inte somna. tror nämligen att jag inte ska vakna upp igen. får ta o ringa syrran imorrn, hon kanske vill joina. om hon har modet till. nu ska jag lägga mig o kolla på en film och vänta in febern igen, för den där alvedonen lär väl avta någongång innan jag vågat somna.

ps. om jag mot förmodan inte skulle vakna upp igen, så vill jag ha vita orkidéer på min begravning och på slutet ska det spelas andrea bocelli - time to say goodbye tillsammans med celine dion. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0