a.

neeeeeeeeeedrans vad jag brände tungan!!!!! åh fy fa-an vad ont de gjorde. Slängde in en hel portion glödhett käk i munnen och så har jag värmt maten från igår i kastrullen och inte orkat lägga det på en tallrik för att svalna och fyfan vad jag brände. nedrans! Men i alla fall, legan i sannegården med Anjuli hela dagen känns de som. super skönt. käkat melon och druckit bärs. hur skönt? gööör skönt. Vi badade till och med lite grann! eller ja, Anjuli badade. jag körde kärringdopp, inte en milimeter över röva. uppfriskde svalt faktiskt. Sedan tog vi oss en sväng på stan. köpte mig lite nödvändigheter och lite därtill, bland annat två nagellack. gööör läckra! ska visa snart... för först kommer bilderna från hamnen:
steeek helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0