dag

Sov hos anjuli inatt. lite som när man var liten... men i alla fall! så försov jag mig lite, så jag missade tyvärr kalas-lunchen på model lab för en av mina chefer, nämligen Benjamin. Jag fick istället skynda hem och börja med min och Eriks lunch, som blev pannkakor och mjölk. mysmiddag, dessvärre mindre nyttigt. Snart blir jag väl en sumo om jag fortsätter i dessa fotspår. Pizza/mc'donalds/max/burgerking typ Varje helg, och så massa godis och snask på de. fyfasen. Ja ja, idag kommer i alla fall mina päron hit och käkar, inklusvie mina systrar, I hope. Min granne under gillade visst inte nyss när jag drog i ordning mina köksstolar, för fyfan vad han bankade i mitt golv. han är lite konstig han. körde en liten stepdans tillbaka till gubben. Anyway, så var jag ute och plockade lite blommor till köket förut när jag var i affären och köpte mjölk och tomater. fint och somrigt. jaja, här kommer en göemös på mig i alla fall.
köss o adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0