dåså

Då var det tummen ur som gällde. Sitter just nu och hinkar kaffe med indianmusik. känns som en sorglig dag idag. Har hjälpt Erik flytta företaget(dvs, alla prylar) hit till göteborg. Vi var döda efter att ha burit upp allt för den miljonmeter långa trappan.

Just nu vill jag bara ta tåget till Trollhättan igen, gör ont att vara ifrån sin kärlek så ofta och länge. Älskar mina tre grabbar. Dom får mig att må bra och dessa dagar tillsammans var verkligen kvalitetstid. Körde pojkarna till dagis både igår och idag, samt hämtade dom igår. Det värmer så himla mycket när jag ser hur dom saknat mig och tycker om mig! Ville nästan gråta en skvätt när jag hämtade dom igår, de var precis som gamla tider när dom sprang mot mig, Jätte glada att se mig, och så skriker dom "titta! Eriiiikaaa!" och så vinkar dom glatt. Det är ömsesidigt. Vi sprang mot varandra som i en film. Dom är lika mycket mina små hjärtan som Erik. Vill vara hos dom nu...
Dom växer för snabbt och jag missar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0