jag ger upp!

den där jävla klänningen från nellys ska förmodligen inte hänga i min garderob... efter andra gången händer SAMMA SAK igen. Jag bockar för storlek, ska gå till "kassan" och betala, så har någon jubelidiot hunnit 2 sekunder innan mig och tagit den SISTA storleken av klänningen IGEN!!!! Jag gråter blod just nu, men försöker nöja mig med en ny väska och ett par as balla shorts. Synd om mig idag.
musprutt! du skulle ju vara min nu på fredag!? fast å andra sidan kanske jag hade sett ännu blekare ut i den, är ju för närvarande lika blek som en fisk på 20 000 meters djup. dvs, transparant.

Kommentarer
Postat av: Liinda

Mega fiiin klänning!! :)

Vet du om den där andra virkade vita klänningen från hm som du har finns i Sverige? GBG? Jag har en vit kort likadan topp från Saltzburg, kan då inte hitta klänningen någonstanns i hela Malmö! :0

2011-06-21 @ 18:58:09
URL: http://byliindabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0