midsommar, eller?

fyfasen! vaknade för en timma sen knappt. Känner mig lite ringrostig idag. var ute med Meduza och Samira igår. Saken va ju bara den att jag bara ätit frukost och vi körde var sin "runda" så de blev både dyrt och onyktert. mår fan lite illa. och idag är det midsommar. Som jag under dagen ska fira med mig själv och mina dammråttor. Hade värsta visionerna om denna midsommarn' men de blev visst pannkaka av allt verkar det som, nu i alla fall... Först va tanken att åka till skarasommarland med ett göt gäng, sen skulle förmodligen Ingrid och pojkarna komma till göteborg och fira med oss men så vill inte ingrid köra här i stan och trollhättan tänker jag inte sätta min fot i så mycke mer, men efter det då tänkte vi ju nathalis födelsedag kan ju vara skoj att vara med på, men sen inser man ju först igår att den är imorgon. KUL! eller inte... Men Anjuli och Meduza har bjudit mig och Erik på lite skojigheter, får se vad det blir av med det. Jag vill ju gärna var på kusten, vilket vi kan, men Erik har ju ungarna så då kan ju inte han dricka eftersom han måste komma hem tidigt imorgon. så de skiter sig totalt. orkar inte med småstadsröven Trollhättan lixxxom. sitter hellre på en uteserering o myser med Erik då...

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas du får en trevlig midsommar ändå! Du måste sätta din fot i Trollhättan när jag kommer hem, så det så :) <3

2011-06-24 @ 13:17:18
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0