va skönt,

nu bor det någon här igen. Erik brukar alltid säga, i mat väg, att det känns som en ungkarlslya här - vilket för visso är snat, men vafanken?! jag är aldrig hemma och allt sånt där som O'boy, bröd, smör osv har jag bara för mina lilla gosemoses skull. käkar mig så trött på mackor på turnéena så de är inte sant. så då vill jag gärna äta nåt riktigt hemma, fast de har jag aldrig hemma till ändå, så de blir bara massa godis ändå. hehe... orkar inte handla. latast i stan? typ.

ser ut som hyllan/skafferiet håller på att ramla rakt på mig... knäppte lite i farten då vavavavavava, men i alla fall... Apropå ingenting då, eftersom jag mest bara twittrat idag från iphonen, så är min röv fortfarande lika bränd och skulle kunna liknas med en skäre' gris eller kanske augustis kräftskiva? tja, man har faktiskt möjligheten att få välja här. men ack, så ont det gör! jag som aldrig annars blir bränd? kommer förmodligen inte kunna sitta på en vecka... jaja, får köpa mig en gå-stol, sån där som dom har på förlossningen. lika bra.

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej du goa tösabit :)

Vill bara berömma dig för alla superfina bilder du har på din blogg. Dessutom skriver du så roligt att du har gett mig många goa skratt!!!! :))) Läser faktiskt inte för att jag är nyfiken. Endast för att det är så himla roligt.Tack gulliga Erika. Stor kram från Marita D

2011-06-27 @ 07:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0