Drömmer bort.

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe här i förmidags solen i köket:) Ska snart bege mig ut i det fina vädret på en liten promenad runt Eriksberg. Sen ska jag ta bussen in till stan o köpa nya skor samt ett våffeljärn m.m. Underbart väder här i Götet. Speciellt med lite Peter Lemarc i bakgrunden känns våren ett steg närmare liksom. Nä, om man ska börja göra sig i ordning lite så man inte skrämmer folket på gatorna. En snabb dusch och så lite normala kläder på sig kanske? Just nu har jag på mig ett ribbat linne o ett par kallingar från kina, hehe. Kallingar är goa, nästan som shorts. Ikväll blir det rock baren med några gosingar från jobbet! wiwa.


Tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0