Östersund-Stockholm-Göteborg

... Med slutstation Göteborg. Home sweet home! Har Verkligen haft hemlängtan denna helgen. Inte för jag ogillar mitt jobb, utan för jag Älskar min lägenhet! Big love! Sitter på tåget som gick 05:39 från Östersund, detta tåg tar oss til Sthlm och sedan vidare mot götet:) Marre, Östersund är allt en vädligt fin stad! Speciellt när man ser över sjön på kvällen. Känns som i en julfilm. Minst sagt mysigt! Nä nu ska jag fortsätta lyssna på coldplay och lägga upp lite fler roliga länkar till bra bloggar/hemsidor. Senare idag bjuds de på bilder!:) over and out/ Erika.

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag vet, Erika! Det är så himla vackert :) Åh vad jag hoppas att du kan vara där när jag kommer! <3

2011-03-14 @ 09:08:14
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0