hallon

sitter och äter frukost med honey-bunny. Kanel gröt, för ovanlighetens skull kanel, med hallon och så självklart hasselnöt kaffe. Mm-m! Idag vankas det jobb, fast jag vill mest bara ligga hemma i sängen med min bunny och gosemosa. Fina fiskar det där! Apropå fiskar, så var det en död fisk i akvariumet sist jag jobbade. Det kom en likfirma och förde bort liket. Sorglig men sann historia. Inte nog med att han, när han av ren nyfikenhet, skulle nosa på pumpen, fastnar väldigt våldsamt med huvudet och sedan kommer polarna och käkar upp halva hans kvarlevor. En dålig dag helt enkelt. Nä, nu ska jag käka vidare här, sen sminket och efter det jööbb! See you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0