indian

sitter och lyssnar på extrem indianmusik. förmodligen bara jag och min tvilling med svenskkultur som diggar sån slags musik. Idag vaknade jag på en bra sida, men allt eftersom minuterna gick blev denna dagen allt mer katastofal. Känns som jag inte gjort ett skit, samtidigt som jag gjort allt skulle göra idag när jag slänger ett getöga på listan - har nämligen ett av sveriges sämsta minne!

Usch vad jag blir sååå trött på mig själv ibland! Vill helst bara dunka huvudet så hårt jag kan i tangentbordet och svimma enda fram till midsommar. och så påtal om midsommar då, världens stressmoment. SAMIRA GHOLIZADEH!! när ska vi boka stuga?! som sagt, stress... Meeeeen jaja, tillbaka till ämnet, slippa alla mina humörsvängningar som plötsligt kom förra sommaren. Nu låter jag sopm ett ADHD barn, vilket jag kanske är(?). Fast egentligen är det väl bara de närmaste som råkar ut för dom, som synd är. för de är ju dom som betyder allra mest. Speciellt Erik. Han får verkligen all skit från mig slängd i nyllet som en jävla käftsmäll. Känner mig som en dum flickvän idag. Saken är ju bara den att Erik är den enda som vet Allt om mig och sett mig i nästan Alla tillstånd. Vad skulle jag göra utan han liksom? skönheten utan sitt odjur... funkar ju liksom inte. inte OK! Skärpning erika!

Nä, om man ska ta sig en svängom runt vattnet och lätta på trycket kanske? Måsarnas skrän är ju rätt härliga ibland trotts allt. och saltvattensdoften. och båtarna. och havet. och föresten allt. Kameran får följa med. Sorry för ett kasst inlägg, men jag hoppas du, min fina erik, läser i alla fall... Förlåt babe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, Erika, förlåt för att jag skrek så igår i telefonen....Känner mig så dum!!!! KÖZZAR FDRÅN SANDREJ DIN ÖLSKADE 'TILLING' :::_____DDDDD

2011-05-26 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0