storm

tänkte lägga mig i sannegården en sväng om och sola. men jag inser rätt snart när jag försökt veckla ut filten en kvart, att det blåser förmodligen föör mycket, dock varma vindar, för att steka. sen har jag ju en 3v gammal tatuering som förmodligen inte suktar efter sol riktigt än. får brygga en kanna kaffe och lägga mig i skugan ute på gården istället och längta efter danmark, när det nästan inte är förbjudet att sola med min tattoo.

btw, senare idag ska jag träffa Jonna-ponna i slottis. sen blir det visning i götet med babe. hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ha solskyddsfaktor 30 på bara vet du så är det lugnt! :)

2011-05-31 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0