winter rain

Ja, det är väl det enda vi får uppleva här i sverige. Regn och rusk! Ingen jävla snö. Sitter här och kollar genom lite bilder på kameran. Bilder på barnen. Känner mig gammal! Vilket jag säger typ 10 000 gånger om dagen. Anyway, idag är en grillchill dag. Känns soft.
Just nu lyssnar jag på swedish house mafia. Dom är så sjuka! Och så grymma! Väntar på att orken ska komma så jag kan pallra mitt fääta arsle ner till systemet och inhandla inför helgen. Utgång i helgen igen. Nästan varit ute alla helger sen jag kom hem från Barce typ. Känns olikt mig och inte fan är man lyckligare för det! Ja ja... Har precis betalat alla mina räkningar. Känns sorgligt att se pengarna tralla iväg från kontot typ lika fort som dom kom. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0