kass

dåligt med uppdatering det senaste, men jag jobbar endel och när jag inte gör det så är det väldigt hektiskt känns det som. men jag kan ju berätta lite om vad som hänt det senaste och vad som komma skall.
I söndags träffade jag då som sagt milton och clo. vi hade det väldigt mysigt och milton var en fin liten rackare. väldigt liten:) haha. och som sagt, fin. sedan han jag väl jobbat på i veckan, haft p-möten, varit på medduzas födelsedagsfest i tisdags, träffat jess, hängt på nathalies jobb och shoppat lite som vanligt när jag haft mina dåliga dagar.  I helgen är jag ledig för förstagången på väääldigt länge. det ska bli skönt. då ska jag på sexparty hos julia. skojsigt värre:). Sen på söndag är det bara till att hänga med päronen som jag inte träffat på typ tre månader och försöka träffa så många andra vänner som möjligt.
Nu ska jag kirra mig lite inför jobbet. Hörs senare! tjingeling

Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa till sexpartyn, möhippor och andra liknande fester: http://slaventommy.blogspot.com

Mejl/MSN: [email protected]

;-)

2011-10-31 @ 20:35:42
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0