j.a.

Jahapp! Då var det bara sju dagar kvar till barelona då! Känns sjukt skönt måste jag säga. Längtar så fruktansvärt mycket. Funderar även på att köpa gymkort Eller börja läsa engelska(eller spanska) på kvällarna. Vore så roligt.

imorgon ska jag ha dejt med Jessica och Nathalie och våra vänner i solsidan. Möööys säger jag bara! Sen på lördag åker mi älskade tvilling till Ecuador i nästan ett år. Känns tungt, då jag jobbar min sista helg nu så jag kan inte säga hej då. Men men, sånt är tyvärr livet. Annars händer inte så mycke mer i mitt liv! Bara så grymt sugen på att boka en resa just nu igen. Får väl se hur det blir. Kanske ska dra med mig någon till underbara London snart igen? En låghelg liksom. Får överväga saken helt enkelt. Nu ska jag av min buss så vi ses imorrn! Köss och adjöss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Barcelona lät inte dumt, värmen är ett stort behov just nu!

2011-09-29 @ 06:59:57
URL: http://vetterleins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0