lipstick jungle

God dagens! Eller kvällens kanske.(hade inte mussepiggggiligg linnet på jobbet ofcrs) nu är jag äntligen hemma och har handlar osv efter jobbet. -har arbetat 8 dagar i sträck och nu till helgen går jag förmodligen min sista helg! känns skönt att få ha helgerna lediga nu, men väldigt tråkigt att lämna alla underbara kollegor och det roliga arbetet jag utfört. Men men, nog om det. sitter och filar naglarna och väntar på att min "tomtegröt" ska bli klar. Och mitt te. imorgon är det kvällspasset som gäller igen, 12-20:15. Har btw haft en UNDERBAR helgt med mycket skratt. så himla skönt. Nä, men jag måste nog fortsätta här nu. slänger upp lite roliga outfitsbilder imöra! sköy. Hay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0