nej men,

god kväll! sitter här med ett blått pekfinger, tjockare än de kryddigaste korvarna på sibylla OCH 7eleven. Som om det behövdes? jag menar, det var ju inte tjockaste fingret på handen redan innan. nåväl, för er som inte hänger med så hade jag stängning i butiken idag och då skulle givetvis pekfingret ha lite spring i benen så den lyckades klämma sig. Och ont, ja... Det är väl bara förnamnet. En redigt blå bula fick jag på köpet med. nog om det, nu sitter jag här och dricker kvällste. skit sliten, om man får be alltså. gårdagens smink på mig fortfarande. usch och fy! Duschen har väl vrålat efter mig hela dagen, men det är först nu jag kan slänga mig i duschen en låååång, låååååååbg stund. och det tänker jag göra!
he' påre'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0