wp.

Då var ännu en dag avklarad på Wassén och i mitt liv. Jobbade stängning idag igen, vilket jag gör även imorgon. Åh, apropå imorgon - imorgon kommer min babe hem till mig efter jobbet. Om jag har saknat den kisen. Om... Nog om det! Idag köpte jag lite kläder, bara för jag inte har några typ. hehe, eller ja... allt ligger i tvätten. Fast nu MÅSTE  jag verkligen hålla i pengarna till Barcelona, så jag kan shoppa loss utan samvete en månad där efter. Kommer bli awesome asoo. Längtar så fetaste mycket! här är iaf mina nya grayyer:
skinnisar från H&M och en kabelstickad tröja från Lindex. Ni får se en bättre bild imorgon, eftersom det blir det jag ska ha på mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0