forgot

Hoppsan! Glömde blogga igår. Hade fullt upp med träningen och hämta paketet från hm. Beställde APAmycke. Fanns as mycke snygga grejer. Fick nio plagg igår, varav sex skickades tillbaka- fatta besvikelsen. Tyvärr var majoriteten av kläderna snyggare på bild. Anyway, resten kommer väl om en månad eller två. Hoppas jag får behålla mer i de lasset.

Just nu sitter jag på spårvagnen mot gymmet. Ska bli skönt att köra ett chili pass i gymmet. Nästa vecka tänkte jag prova på deras pass i gympahallarna. Men men, nog om detta trams! Imorgon är det lördag och då är det först middag på El Corazón, vilken skall bli väldigt trevligt, och sedan utgång på avenyn. Hoppas på en bra kväll. Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Kommer fler bilder från Ecuador ikväll. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0