older and older.

Har just läst genom hela min blogg typ. när jag kollar på bilder på mig själv vill jag bara flabba lungorna ur mig. Lol, what a kido... Aja. känner kontigt att läsa det man själv skriver. vad liten man var. Minns alltid hur jag tänke "shit, 2014, då är jag fan 23 år!!!!!!". och 2014 är nästa är, då är jag FAN 23. Dom där 16 åren känns som igår, samtidigt som det känns som jag aldrig varit där. Allt man gjort och varit med om genom året känns som en film. Tänk att det var jag som var där på alla bilderna. tänk att jag var så liten och ovis. 
 
 
nä kan inte kolla mer. dör av konstiga känslor och ångest över att jag är en gammal kärring. 
over and out / E

Kommentarer
Postat av: Marre

Saknar dig! <3

2013-01-07 @ 21:35:20
URL: http://maaarree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0