En geisha

Usch! min hals värker och jag känner mig allmänt sleten. Blä! Well well, filmkvällen med Anni igår var skit mysig! Längesen jag mådde så bra som jag gjorde igår kväll, njutningen på nivå 10! Anni satt och sminkade mig, haha, eftersom jag är typ 4 nyanser brunare i hyn än henne såg jag ut som en geisha. rätt coolt ändå. Sen kollade vi på Kill Bill och mölade i oss jordnötsringar med loka, myspys! I alla fall, tack för igår Anni!:)
Ikväll blir det mer film, Beck, med Caroline :) mysigt, fruktsallad, godis, dricka, paj och massa mys. Jag kommer fan bli fet, men men. Jag är ju sjuk så vad ska man göra?
Fick pluggat lite förut med, ska läsa MPR sen också. USCH! Det är fan de tråkigaste i hela jävla världshistorien (bortsett från svenskan). over


Kommentarer
Postat av: fanny

hihi, jag såg också kill bill igår, kul film ;)

2008-05-17 @ 16:51:13
URL: http://fannyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0