17:47

Stannade hemma imorses då jag gjorde bedömningen att jag inte var helt kurrant att gå till skolan. Men imorgon! Då smäller det, helvetet bryter ut, åter igen.. Men det är ju Fredag så jag har hela helgen på mig att återhämta mig efter helvetets börda. Ska äntligen få träffa Erik igen på Lördag, vi ska väl förmodligen ut och fika och jag längtar! Saknar killen som attan nu när vi inte träffats på 6dagar. Han kommer väl i vanlig ordning försök bjuda. Hatar när han bjuder, för de gör han jämt. Well well. Föjlde med papi och handlade mat idag, fick införskaffat en hel del bla. grönt te(mums), massor av frukt och grönsaker och så fick jag kirrat en ny body-butter och lite mer sånt. Kalas bra ju! Nu sittter jag och lyssnar på Bruce Springsteen - streets of Philadelphia och ska väl börja göra en mysig kvällsmat snart.. sjunka ner framför The City (nya serien med Withney från The Hills), funder och filosofera lite. Läsa lite engelska bok och repetera lite teori, sen ska jag fixa lite med mina naglar, som jag för det mesta grejar lite smått med. / puss erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0