12:54

God förmiddag gott folk! Steg upp med tuppen idag fast egentligen vet jag inte varför. Jag var hyfsat pigg i alla fall, gjorde lite gröt. Banangröt, som Moa tipsade mig om och det är svin god. Fast Kanel/mandel gröt är också hyfsat gott alltså! Idag måste jag nog dammsuga mitt rum lite innan råttorna under sängen bygger bon. Dom är ena jävlar på att föröka sig alltså! Anywa, solade en sväng nyss, så nu är man väl förhoppningsvis en nyans brunare. Hamen, om man ska börja med sysslorna kanske?... Uppdaterar er väl senare eller så åter kommer jag imorgon med lite bilder. So long suckers!

Ps. Jag var med i ttela idag, jag ser ut som en flottig vinkork .Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0