Hey brothers n' sisters!

Nu är jag back on track! Typ i alla fall. Ska uppdatera er lite om de senaste. Praktiken går bra och jag får mycket beröm(till och med fått av the one and only dvs. the boss, the guvnor, chefen! hur kul? kul!). Jag har i alla fall blivit utskickad på två uppdrag, med helt eget ansvar! Kul det med! Tar mycket kort, frilägger osv. Rena drömmen för fotoeleverna;) moahahaha!Men jag uppdaterar även en hel fel olika annonser. så några av de ni läser i ttela är det jag som har gjort!:D De ni! Men men, nog om det. Kort sagt kan man säga att den senaste tiden varit praktik, praktik, praktik på schemat. Men det är kul, som tur är... Går trots allt till fem på eftermiddagen. I dag och igår sprang jag runt i stan i den stekheta solen, så jag har bränt min näsa och mitt byst lite. Alltså nyckelbenen, inte pattarna. Fult. Jag vill sola och bli brun hela jag! Ska göra det i helgen har jag bestämt. Apropå helgen, på lördag skulle vi egentligen grilla och mysa ett gäng, men så kunde bara jag, erik o carro så vi ställde in till en annan dag. Så nu ska jag och erik på middag i stället med mikael+respektive samt markus och hans respektive. Parmiddag med andra ord! Gånger 3. cosy.

Idag är det exakt 8 veckor och 3 dagar kvar till sludenten! Tror jag ska börja ränka dagar när praktiken är slut. Eller kanske innan. Sak samma, jag gör det redan nu:)

Imorgon firar i alla fall jag och hun' 15månader och det firar vi med en överraskning, som jag förövrigt inte tänker avslöja ännu. Håhåjaja, nog om det! Just nu sitter jag och skriver om sekter i religionen. Det enda ämnet som inte riktigt avslutats nu innan vi gick på praktik. suck. Men men, jag får väl glädjas åt att det är det sista arbetet jag kommer skriva på Jävligt, Jävligt länge!! Tänkte dela med mig av mina lista som spelas på spotify just nu:

One republic - All the right moves
Cold play - Lost
Taio Cruz - Break your heart
Salem al fakir - Keep on walking
Salem al fakir - It's true

Tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0