Husmusik

House musik, två koppar kaffe, tre se&hör tidningar och diverse bloggar/hemsidor känns dagen mycket bättre Även fast det börjat snöa för dryga timmen sedan. Vart tog våren vägen? Förra veckan var ju nästan varm till och med! I Göteborg kunde de gå med skinnjacka. Det ni! Sen när vi varit i Östersund med -17 grader kändes det som vintern hängde med ner i söder. Ye ye... Nog om vind o väder, tillbaka till vardagen hemma på hjärtumsgatan. Jag har nu solat mig lite, men det syns ju inte försen imorgon... om ens då(?). Får sola tre-fyra gånger för att det ska synas lite i alla fall. vill kunna använda mina fina nya tröjor där magens syns lite utan att blända kunderna och personalen på jobbet. Jag är ju dessvärre bara brun i ansiktet av allt smink jag bär, så nu får de blir lite ändring på det! Och så blir huden lite van om jag nu drar söder ut i vår. Ska försöka hälsa på Vibeke också i April. Kommer nog bli kul om det blir av, mycket skratt i alla fall! Saknar tösa nu när hon begett sig mot Paris och pluggar franska. Föresten, så har jag börjat träna lite spanska så här på mina lediga dagar, fråga mig inte varför!? Känns bara aktuellt och roligt, givetvis bra också. Så, ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0