gårdagen

Gårdagen var mycket trevlig! Festade absolut inte yääernet men ändå va min valborg jätte bra! Började dagen med lite jobb och sen hem o fixa sig lite för att vänta in baby. Sedan drog vi oss mot samira&imans place - mycket trevligt. Där väntade, självklart, samira och iman i sällskap av meduza + två vänner, ida, frank och mammamamma... hehe, samiras hund. väl omtalade hund. dock för jeffla söt.


Igår fyllde Julia Karlsson 18 år. Trevligt. Grattis igen tösa beata! Hoppas ni fick en bra kväll i alla fall. Nä nu ska jag dra mig ut i solen. ledig idag. skönt. ska dock tvätta ikväll, men jag har nytt skölj medel som luktar sommar så de går nog ändå. Gillar väldoftande sköljmedel. en liten ich för de.

ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0