Festis

Dagen började inte speciellt bra... Dagen började klockan två för mig, igår aså. Är en jäkel på att sova länge nu men i alla fall så hade jag inga större förhoppningar på den dagen eftersom ingen av mina vänner skulle ut typ. Så jag drog på mig myskläderna och gick hem till Amanda och kollade film. Runt sju tiden orkade vi inte kolla mer film så vi gick hem till mikael och började dunka musik och tog oss ett glas med vin, rätt "chill"!:) Sen hade vi så jädrans tråkigt att vi började dansa, haha....  Sen när vi stått och åmat oss ett tag så såg vi att några killar från swania hotel stod och hojtade å vinkade mot oss, så vi bara fortsatte å skoja med dom å dansade assen av oss:D sen började dom filma oss och grejer så skrek dom efter våra nummer men vi var sååååååå svårflörtade så de fick dom inte, vi gav dom fel nummer men efter ett tag så fick som ett av nummrena.. så sen ringde de allt så redigt på mobilen så fick dom komma upp och festa med oss, vi shakade ass! Sängen klockan åtta i morses va de sen skulle man upp klockan ett å handla på julrean med tvillinsystern! EUUH! Stackars mig, well well.. puss


Kommentarer
Postat av: N.

de där känner jag igen.. svårflörtade? tss :)

2008-07-30 @ 02:05:36
Postat av: erika.

Haha, aa.. Jag menar de;) NK?

2008-07-30 @ 10:41:51
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0