Gränslandet

Mamma väckte mig tidigt idag och hade lovat en basefrukost :) MUMMS! När man kommer ner ligger det i princip en torr gammal limpa och ett smörpaket på bordet, inte lika mummsigt. Blev genst på dåligt humör eftersom jag var så jädrans trött... Efter det åkte vi och kollade på pappas farmors grav, hon begravdes nämligen igår. 92 år gammal, inte så dåligt! Margit hette hon iaf. Kollade runt på gravarna väl på plats. Kollade Kenneths grav, så jävla deprimerande, inte ett ljus, inte en blomma. Helt tomt! :( När jag såg de tomma gravarna visste jag med ens, jag vill inte bli begraven jag ska bli spridd! Kenneth känndes helt bort glömd, helt tomt. Så tråkigt. Jag vill inte bli bort glömd när jag dör! En minnes lund i så fall. Kollade lite på ungdoms/barn gravarna med. Jätte fina, så sorligt men dom va jätte fina, små lysande ljus och jätte fina blommor. Så ska det va! Men i alla fall sen när vi åkte hem så följde jag med Amanda till Etage och köpte de sista julklapparna. Då va det klart, fast helt pank-rutt! Det är jag ganka bra på måste jag erkänna. ;) Så nu när jag kom hem kom Caroline upp en sväng på en liten fika. Jag satt och brännde upp mina dun från täcket, det luktade as äckligt! BLÄ! I brist på annat, hade himlans tråkigt... Men nu ska jag dra mig hem till en kompis å chilla!:) Bättre än att sitta hemma och häcka sönder soffan. Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0