Latte och pepparkakor

Sitter och knaprar på pepparkakor och smuttar på en varm latte med vispad smjölk, mumma! :) Fast kaffet blev dessvärre liiite för starkt, annats helt okej. Lyssnar på slagsmålsklubben faktiskt, om Anni skulle läsa detta skulle hon väl göra vågen hemma på Timmervägen. :P Fast joddlande japaner, där går gränsen säger jag bara! Ha ha! Aså hon lyssnar ju inte på "joddlande japaner" men jag säger bara de för att retas och när dom sjunger låter det faktiskt som joddlande japaner.... Nästan i alla fall! ;P Well well, kuligt, kuligt!
Får väl börja på engelska arbetet och min raport om Cyklar sen (jag vet, låter skit trist och där är de också). Som tur är har vi fått skolans absolut roligaste lärare så de är helt lugnt! (hrmf*).
Om man ska slita sig kanske.. Hoj!
image22image23

Kommentarer
Postat av: Caroline

OHJA , John är SÅÅÅ bra (Y)

2007-12-03 @ 18:06:22
URL: http://Caroliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0