Sunshine kid

En dag ute i det fina vädret. Jag och Caroline pressade hela förmiddagen och bara gottat oss. Men nu var man hemma i verkligheten igen och jag måste göra klart sista uppgiften  i Mpr. Suck! En reklam bild för hand och så nån fakta ruta med alla dessa olika sorters förkortningar. Buuuää!
Men i morgon blir det shopping med Isabelle och Andervang:) Myys! Jag ska köpa de dära tröjorna och så en ny väska och såklart Ben&Jerry's. Ska jobba lite i helgen för att få ihop lite pengar till väskan som jag kommer att få köpa för mina sparpengar, men som sagt får jobba ihop det beloppen i helgen igen så jag kan lägga tillbaka det. För det lär väl inte bli gjort annars. Well well, ska ut och jogga nu i kvällssolen och efter det blir det fortsatt plugg! Snart är detta året slut och ett år närmare studenten (dröm vidare mrs. försöka vara positiv). Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0