Hemma!

När man kommer till skolan får man givetvis reda på att man kunde sovit en timma till.. ingen engelska! USCH! fan vad jag hatar när det är såhär. Men men, inget att göra åt det. Så jag gick och åt med Jessica och Robbiie. Sen gick vi väl mest runt tills vi började matte lektionen. En timma ungefär sen svenska sen slut. Slappa skoldagar men timmarna där känns oändligt långsamma, sekundrarna blir minuter. Urk! Ändå har vi inte haft några lektioner med Individuellaval denna veckan, undrar hur jag ska klara nästa vecka. 8-16. fast det är ju bara en dag men till skillnad från två lektioner lär det kännas som en evighet. Hur ska jag klara ett helt år? och ett till efter det. Usch. Vill inte ens tänka på det. Nog om det, brände min tunga förut när jag surplade i mig nudelsoppan efter skolan.. Aj!

En sak till! Jag och Robbiie kikade in på Myrornas idag, en second hand affär, ny här i Trollhättan. Till min förvånad väldigt bra. Gillar inte second hand direkt men jag hittade lite snygga saker. Robert med, endel:P Fast det var väl inte speciellt ovanligt:) sweet. The hills nu sen promenix! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0