Full employment

En fullspäckad dag! Har massor jag behöver få gjort.. Städa, träna, sola, tävtta(massor), plugga och så har jag nu lovat att träffa Christian så det får jag ju med göra då:P Kunde absolut inte sova igår, hade ju planerat utgång men det fanns absolut ingenting och man vill ju inte sänga på torget som nån anna fjortis. Så jag gick med Caroline och solade, fast jag solade faktiskt inte för ovanlighetenskull. Sen tog vi oss en kvälls promenad runt spikön och bara pratade om allt, allt mellan himmel och jord. Det är fruktansvärt skönt ibland! Sen gick jag hem och designade min blogg och ja, ni ser ju resultatet. Blev hyfsat nöjd, men jag gjorde det på en kvart så jag får väl göra en riktgit snygg nästa gång.
Sitter och lyssnar på lite nytankad musik, rätt hyfsat. Eller det är ju klart.. Man tankar ju inte dålig musik. Nä, om man ska få gjort lite nytta! Walla bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0