Good

Pluggandet går förhållandevis bra, bättre än jag trodde. Gjort klart matten nu och så nästan klar med Idrott&hälsa. Har tagit en paus nu och tänkte ta en promenad lite senare in på kvällen för nya krafter till ännu nån timma över boken. Tråkigt! Veckan är fullspäckad med prov och jag känner jag jag inte har tid att plugga! Eller jag har tid men jag orkar inte lägga ner den tiden som behövs. Tosdag, Dataprov plus inlämning av svenska. BLÄ! Måste läsa ut boken med, som förövrigt suger raggarballe. Pratade en snabbis med Anni nyss som också satt och pluggade sönder. Undra hur det blir med vädret imorgon. Det får gärna ta och bli en snösatts till så man slipper provet på morgonen:P Nä, det kanske inte är så bra i alla fall för då blir man ju efter med de. Skit samma, det får gärna va som de är en dag till sen kan det regna bort och så dagen efter det är det skinande sol och en dag till sen är det vår. Ja, man kan ju drömma! som sagt, plugg va de. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0