I need some inspiration

Tråkiga grejer vi gör i skolan nu och det känns som vi har prov jämt. Och det har vi ju nästan.. Nästa vecka, veckan därpå, sen igen, en veckas uppehåll sen prov igen. URK! Jag kommer att avlida! Men det säger jag jämnt, fast jag brukar komma lindrigt undan. Egentligen har jag foto nu men jag orkar verkligen inte. Bloggar lite istället. Anyway, så ska jag fika med Caroline efter skolan, Strandgatan. Hon bjuder(för ovanlighetens skull).. Eller kanske inte! Själv är jag lika pank som en kyrkråtta, i vanlig ordning. Får sluta göra slut på pengarna första veckan jag fått dom(dagen).  Annars blire väl filmkväll i min ensamhet ikväll. om inte någon vill "joina". Oscar kanske.. Vi har funderingar på att ses idag men han skulle kanske ut och festa istället. Så jag får väl sitta själv. Men det gör nog inte såå fruktansvärt mycke. Kan va skönt att bara få vara själv ibland med. Nä, om man ska ta tummen ur o köra igång med fotogram igen. Over and out,me - myself and I!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0