She was buzzin' all over me

Idag blir det plugg och The hills. Inte såå kul, pluggandet alltså.. I alla fall så var gårdagen riktigt mysig:) Åh vad jag har saknat strömming! Vi satt på strandgatan och drack varm choklad, Jenny betalade då eftersom jag var fattig som en kyrkråtta:S. Men det tar vi igen när jag kommer till Stockholm! Hon hade gjort hårförlängning med, jätte fint och riktgit långt va det. :) sådär himmelskt:P vågigt då såklart. Och blont, som sagt, väldigt fint! Sen ringde min favorit Amanda nyss också, nästan ny-hem-kommen från Spanien. Tydligen väldigt brun. Vädret hade varit väldigt bra och resten hade också varit väldigt bra.. Anyway, bjuder på en bra låt och väldigt bra video med! För nu ska jag ringa Julia :) pyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0