Självgod eller bara egenkär?

Jag blir så trött på folk som skryter och bara pratar om sig själva. Detta inlägg är ämnat till en viss person som nog inte kommer att lista ut att det är han/hon/den/det eftersom personen i fråga är alldelles för självgod. Jag nämner inga detaljer för att avslöja personen. Men en sak är säker, jag vet ALLT jag menar ALLT, rubbet om personen. Det roliga är bara det att jag har inte frågat någonting eller verkar speciellt intresserad eller nyfiken på något sätt men personen bara rabblar upp hela sin livshistoria. Så trött på det, får liksom påminna personen i andra sidan av luren att jag ens finns. Lovar, personen skulle inte ens märka om jag la på. jo efter 20minuter när personen frågar "är du kvar".. Som när vi pratar, var femte minut "är du kvar".. HAHA, patetiska människa. sluta tro att du är någonting, du lever i en drömvärld, du är ingenting och definitift inte på INFECTED NIVÅ!(som du brukar jämnföra dig med)  jävla wannabe

Kommentarer
Postat av: Kangkangkoline!

Haha ne men oj vem kan denna person vara;)

2008-09-22 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0