taxi

Övningskörde idag direkt efter skolan.. Ronnie skulle till Treesta så jag fick agera taxichaufför. Förövrigt gick det hyfsat bra förutom lite snedsteg här och där, men man är väl nybörjare(?)... Morgondagen kommer bli Fruktansvärt Tråkig och Seg då jag först börjar 8:15 och börjar sedan min andra lektion halv ett.. suck. Funderar starkt på att ta sovmorgon. Men skolan har ju börjat med någonting nytt, skickar hem närvaron varje månad. Onödigt tycker jag, men kanske inte för en annan.. Fast å andra sidan är jag ingen skolkare så det gör ju inte mig någonting egentligen. Fast kanske bara någon gång då och då, som de flesta andra, I guess.. Ja ja, nu ska jag slänga i mig lite käk och sen ska jag nog ta en kopp kaffe.. Kanske ringa Julia som kommer få berätta ALLT om Coldplay igår. Om hon orkar:P pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0