Älskling

Dålig uppdatering de senaste men jag har haft endel att göra! Inte många timmars sömn inatt, ännu mindre för Erik. Stackarn! Pojkarna har nog haft mardrömmar hela natten för gud vad dom har skrikit och gråtit. Känner mig helt slut nu. Fast jag ska inte klaga, fick lite mer timmars sömn än Erik. Men men... Så är det med småttingar. Igår morse låg det en ros i hallen ihop med ett litet brev från Erik. Så himla fint han hade skrivit i det. Rosen va lika fin den! Gud så glad jag blev, Han är allt! Nä, om man ska börja jobba lite! Har graf just nu sen religion och efter det slutar vi pga inställda lektioner. Ska shoppa med Claudia idag! Ska bli kul:) Nu kom Morgan! Måste kila, puss Erika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0