13:00

Sitter här och lyssnar på lite Sacred Spirit och kikar runt på resor. Vi åker ju om  tre veckor och två dagar. Just nu är det 24grader i Hurghada. Mm-m! Längtar så himla mycket,  ska bli kul, mysigt och jäkligt skönt. Koppla bort skolan och allt sånt för ett tag.

Idag blir det ner till körskolan för att göra lite prov, sen kanske ett pass eller nåt. Har ju varit sjuk så jag har inte tränat på en vecka snart. Sen ska jag hem igen och göra ytterligare lite prov och efter det ska jag äntligen få kolla på Patrik 1,5:) Tankade ner den igår. Förresten! Bolt var HUR kul som helst! Jag skrattade nästan hela tiden! Verkligen en film att rekomendera! Haha, sitter nästan här och skrattar lite för mig själv. Erik va tråkig för han somnade typ 15 minuter efter att filmen hade börjat. Själv låg jag uppe flera timmar efter att filmen slutat. Kunde verkligen inte sova! Efter samtliga försök att somna hämtade jag lurarna till mobilen och låg och lyssnade på seg musik till typ två eller nåt, men det funkade inte. Så jag la ifrån mig dom och bara låg och kollade upp i taket tills mina ögon tillslut blev lite, lite, lite tyngre än tidigare. då blundade jag och låg väl så i några minuter, kanske 20. Tror jag somnade efter det. Hade ju en snarkande gräshoppa bredvid mig så de var ju också en anledning till att man inte kunde somna. Låg och lyssnade på hans djupa andetag som ibland kom ut som en murrande snarkning:P Nä, nu ska jag steka lite pannkakor:) Sen blir det duschen!

Best regards, erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0