270109

Då var jag hemma igen då! Träningen gick bra och övningskörningen med. Fast pappa tyckte jag sketnade ner bilen när jag körde i vattenpölarna:P inte lätt när man ska tvätta bilen var och varannan dag. Anyway, nu har jag klämmt i mig värsta kvällsmaten så nu tänkte jag brygga mig lite kaffe(efter en nyttig kopp grönt te), plugga lite natur och efter det ska jag kolla på Cloos byxor som ska sys in! Annars händer väl inte mycket mer idag/ikväll. Ska hänga upp tvätten jag slängde i förut också. I säng i tid ikväll kanske? Juste! Jag har ju returik som ska va gjort till i morgon med.. Suck! Saknar min sötnos... Puss/ erika

En glad Erika och dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: kniphagen

En Chockela-bit

2009-01-27 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0