Söndagen den 14:e Juni

Hola peeps! Äntligen vaknar man upp i ett sommare svea, fast det är bara 18 grader i luften men det är sol! Det är skönt:) Idag ska jag och Erik ut på utflykt, för vi firar nämligen 5 månader tillsammans idag, de är nice. Sedan kommer Eriks pojkar ikväll så de är full rulle. Kommer nog bli bra! Men jag är faktiskt sugen på att sola, min bränna(den stackars färg jag fått) håller på att försvinna. Men de ska tydligen va sol hela veckan, typ. Så jag ska bosätta mig nere vid knorren. Blir nog party! Nä nu ska jag digga lite skön house musik. För det finns inget bättre än att dunka lite house! Man blir så party lixom!
Arrividerci/ ee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0