23:46

Sitter här och försöker framkalla en gnutta resfeber men den finns inte någonstans! Fast tur är väl de? Ska bli väldigt skönt att komma bort från denna skit staden och allt runt om kring en. Bara få lite tid för sig själv, tänka och fundera. Njuta av god mat och framför allt sola och bada! Jag och sandra har konstaterat det att vi Ska gå igenom hela drink listan i baren:) Mm-m! Frukt drinkar, here we come! Vi åker ju om tre dagar. Eller natten till Torsdag sen kommer vi hem Torsdagmorgon veckan därpå. Jag ska passa på att plugga lite teori nu när man ändå har lite tid över. Fast å andra sidan kanske man bara ska njuta av ledigheten och lägga allt sådant åt sidan. Nu ska jag gå och tvätta fejjan och så. Så ni får la sova gött gott folk, för det vet jag en som ska göra;)

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0