Vackra höst!

Imorses väckte lille Oliver mig vid sex, puuh! De är jobbigt ibland att vara plast morsa;) Erik åkte till amsterdam inatt vid tre och jag saknar min prins redan! Känns nästan mesigt, men jag är fortfarande sådär härligt nykär i den pojken! Han är allt! Men i alla fall så när jag satt på lite barnprogram till Oliver så vaknar Theo-bus så då fanns de ingen chans att man skulle få somna om. Jag försökte men ungefär var tionde minut kom någon utav dom in för att berätt nåt tokigt dom gjort på tv:n, "de är mojjoon, ejika! Du få gå upp nuuu" eller att vi skulle äta tom&jerry kex etc. etc. tec... Men det gör inget, för dom är så goa och mysiga:) Sen vid åtta gick vi upp och åt frukost. Lite scones och banan fick det bli! Efter det städade vi upp alla leksaker och borstade tänderna för att sedan bege oss till farmor Ingrid(pojkarnas farmor). Väl där var det ett himla snatter om vad vi gjort på morgonen men sen lyckades jag smita iväg så här sitter jag nu. Hemma på Hjärtumsgatan. Idag blir det städning hos farmor och så. Kommer bli mysigt och kul:) Men nu ska jag sola! Och så vill jag tilläga att FYFAN vilket härligt höst-väder de är såhär på morgonkvisten! Love it!

-By the way! Har bestämt mig för att börja blogga lite mer igen. Vilket jag säger i ungefär var tredje inlägg fast lyckas aldrig leva upp till det. Well... Kisses&hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0