Idol mys och alanya!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att följa med på student resan! Det bli alanya i Turkiet. Kommer bli superduper! Kikade på "Fråga Olle, sex på semestern" och blev så jävla sugen! Aså inte på sexet utan den pulsen och partyt som är över hela semester orten. Gosh, det råder ingen tvekan om perfektion! det kommer bli den bästa studentresan! Men men, nog om det. Idag efter skolan ska jag fotografera pojkarna (förhoppningsvis). Sen blir det som vanligt en promenad med caroline vid fem -underbart! efter det ska jag hem och njuta utav min lediga eftermiddag, inget plugg, ingenting som har med skolan att göra! skönt. Sovmorgon imorgon med, och sedan på kvällen väntas det idolmys med karis:) Kanske en promenix runt skräckland? Även detta kommer bli super. Nu måste jag jobba. hej på er! /erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0