Jag har köpt en ny dator!

Wihuuu, på Tisdag eller Onsdag anländer min nya Asus dator. Känns underbart, awesome och jävligt ballt! Hörs senare, nu ska jag städa mitt loppiga rum. (bild från google.se)


Förrsten! Har ni hört om min lilla myrinsident? Dåså, då ska jag berätta lite kort. Har röda, kliande och irriterande pricka(liknar myggbett) på hela röven och vänstra benet. Satte mig i en pissmyrestack när jag plockade blåbär med farfar igår. Klantigt, töntigt osv. Jag vet! Hade ont en halvtimme efter alla miljontals bett, under natten kom alla kliande jävla prickar. Döda mig eller klippbort dom med en trubbig sax, mig kvittare det! rubba klådan!

Laters peeepss! kissy sells out/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0