Det kommer! Jag lovar

Ännu färre bilder idag, fortfarande hos mormor och morfar! Idag är det sol, dessvärre sitter jag i skuggan inne på altanen. svalt och skönt, började klia lite i huden när jag satt i solen?:P Jag som är så härdad... Fast egentligen är det nog en bortförklaring till att jag inte orkar sola ihjäl mig mer i sommar. Börjar blekna, liknar ingenting längre. Fast vad gör det enegntligen? Läser en bok om aberginerna i australien som jag lånat av mormor. Egendomlig bok det där! "budkspa från andra sidan" en sann historia, rätt fashinerande på sina ställen.

Tom Cruise var lika bra som alltid igår, top gun - of course. Snyggare än aldrig förr. Nä nu ska jag nog slänga mig i solstolen en kvart till eller nåt... eller kanske inte. Smell you later! puss och hej/ salamierika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0