Ska bara...

summera dagen för er! Vaknade vid åtta och klädde på mig mina kläder, åt frukost, för att sedan jogga bort till jobbet. Jobbade, gick sedan upp till mamma och pappas hus i strömslund för att sola mig någon nyans brunare. Det var liiite kallt emellanåt, men jag höll ut i alla fall i tre timmar. Sedan tröttnade jag, gick in och surfade lite granna på burken, samt skrev ett inlägg här;) sedan gick jag hem och käkade för att sedan bege mig bort till gymmet. Jag körde ett pass på en timme och här sitter jag nu. Precis druckit lite kaffe i kvällssolen ute på balkongen med hun'. Mys! Nu ska jag som sagt till min faster och prova frisyren. Ska bli spännande, tror jag i alla fall. Hörs kanske senare! Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0