of old

Sitter och försöker blir klar med min rapport som jag inte ens har börjat på (i vanlig ording med andra ord) som förövrigt skulle vara inne idag. Jag blir så trött på mig själv när jag är så där lat som jag är just nu. FY! Men med Håkan Hellströms gamla album och alla Winnerbäcks album på spelningslistan så funkar de.  Just nu spelas Lars Winnerbäck - Elegi. En gammal goding med härliga minner ut mitt liv! ;) Hoppsan du! Nu hoppade den över till lite Håkan Helström, Franska nätter! Den är go' den med! :) Nä, om man skulle ta tummer ur och få gjort klart den där jädrans rapporten som jag förövrigt skulle redovisa inför klassen idag. Ja, som vanligt hade jag inte den blekast om detta så det fick bli en inproviserad revdovising som förövrigt blev helt okej.(not)  Det var faktiskt rätt kul, gjorde sönder sudden till tavlan och målade helt enkelt igenom hela redovisingen, bara målade en massa cyklar hit och dit på tavlan, tror inte klassen eller "grisen" hajade nåt av vad ja sa men de var i alla fall kul! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0