Today

Då var det Söndag igen då. Sitter med en kopp kaffe och försöker bli klar med samhällskunskapen. Ska ut och köra lite sen, ska bli rätt kul eftersom det var drygt tre veckor sedan sist. Suck! Man undrar ju om de där med körkort verkligen kommer gå igenom så mycket som jag slarvar med körandet. Har ju en tvilling som också ska hinnas med att ut å köra med. Så man får ta det som det kommer.. 
I alla fall så solade jag lite förut, så nu känner man sig brun och fräsh igen! :) alltid trevligt! Var på tjejmiddag igår, skit mysigt och jätte god mat! Amanda är allt en riktigt kock hon. Sen så drack vi lite mys och så var det förrätt med. Tyvärr missade vi efterrätten eftersom vi skulle hem till Felicia med Moa. Väl hos felicia var det rätt chill fast sen blev det bråk och jag och Anni tog nattbussen hem klockan ett. Var så trött att jag slocknade direkt när jag la mig i sängen.  Nä om man ska fortsätta skriva lite nu.. Peace! /e-r-i-k-a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0